OGŁOSZENIA

UWAGA!
Blog istnieje jako mój śmietniczek. Wylewam na nim wszystkie pomysły które zagnieżdżą mi się w głowie.

NIE realizuje zamówień, chyba, że napiszę wcześniej.
PRZYPOMINAM, że jest to ŚMIETNICZEK.

[06.11.2014]
ślę wirtualnego HUGA do każdego fana, czytelnika, miłośnika, Narutomaniaka, Narutardsa, i SasuSaku shippera! Z podziękowaniami dla wszystkich osób, którzy dzielnie i z zapartym tchem śledzili i trzymali kciuki za swoich ulubionych bohaterów i Naszego Najgłośniejszego ninja numer 1!
Wiele osób się zastanawia czy blog po zakończenia mangi będzie dalej funkcjonował. Ja bez wahania odpowiadam TAK! Tak długo jak mam wenę, tak długo jak mi pozwolicie i tak długo jak istnieją fani Naruto, SasuSaku, Shikatema etc, tak długo ja będę pisać. Będę dalej pisać, i pisać, aż zostanę ostatnim fanem SasuSaku w Polsce, a później na świecie.


[18/04/2020]
Jak się macie moi drodzy czytelnicy ? Czy wam też życie ucieka przez palce, ale wciąż czujecie się dziećmi ?


cr: all credis to the owner, DevinArt, tumblr, Masashi Kishimoto.

Szablon w całości stworzony prze ze mnie.



26 wrz 2015

Przerwa techniczna

Z powodu braku internetu nie jestem w stanie dokończyć opowiadania.
Kabel internetowy, który jest jeden na trzy sąsiednie domy został uszkodzony.
Oczywiście nie wiadomo z kogo to winy, kto naprawi i jak to rozwiązać. Firma internetowa nie jest zobowiązana do darmowej naprawy, a moja rodzina chce podłączyć własny prywatny kabel, żeby uniknąć takich sytuacji, trwając wiec  rozmowa nad rozwiązaniem umowy co oczywiście rozciąga się w czasie.

Partówka jest praktycznie skończona. Brakuje kilku akapitów i korekty.
Sama jestem poirytowana tym faktem, bo przez to, że nie ma internetu mój i brata wspólny laptop wciąż wędruje między domem - pracą - kolegami brata, a co za tym idzie ja sama nawet w wordzie nic nie mogę napisać.


Stay tuned.
Tym razem z problemów technicznych.

29 komentarzy:

  1. Kurde no! Współczuję z całego serca ;( a tak chciałam coś fajnego poczytać... Trudno będziemy musieli poczekać. Wytrwamy z Tobą!!
    Buziaczki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam radę! W centrach handlowych (albo gdzieś na mieście) masz darmowe WiFi, więc wystarczy tylko napisać, a potem kopiuj-wklej.
    Jestem genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki mam plan, ale niestety obawiam się, że po 22 ( bo tak często kończę pracę) raczej nie zasiądę w żądnej kawiarni na kilka godzin xd

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee martw się, poczekamy, nigdzie nam się nie śpieszy:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak z innej beczki :) a mogłabyś podać kiedyś linki do ciekawych blogów, które Ty czytasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dawno już niczego nie czytałam.
      Brak czasu i często nudne wątki sprawiają, że nie mam kiedy czytać.

      Za to bardzo często wracam do starych onetowskich blogów, które kiedyś odgrywały bardzo ważną rolę np:
      myszka - losy sasuke i sakury ( Myszka aktualnie prowadzi blog na blogspocie)
      Nobie - niestety większość skasowane, ale ja mam osobno skopiowane opowiadania.
      Kiyo - ss thirsy / Blog Kiyo na blogspocie: http://eternity-ss.blogspot.com/

      ai sasusaku, sakura haruno, i wieelee wieele innych. Takich blogów mam całe zakładki i wracam do nich jak po inspiracje lub powspominać stare czasy : )

      Pozdrawiam,
      me2day

      http://eternity-ss.blogspot.com/

      Usuń
    2. Hejoo, a ja się zainteresowałam tą częścią " takich blogów mam całe zakładki" (przepraszam jeśli to brzmi źle) ale bardzo chciałabym poznać te zakładki. Cierpię na niedobór dobrych shotów albo opowiadań ( najlepiej skończone) i dlatego jeśli zobaczysz ten komentarz ( taka desperacja) Proszę podeślij parę linków.

      Weny szczęścia i internetów.

      Usuń
  6. Cześć :) nie przejmuj się poczekamy,tym bardziej,że naprawdę warto
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy można się spodziewać nowej partówki? Nie mogę się doczekać. Są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, w ciągu zaledwie kilku dni przeczytałam wszystkie opowiadania :) i z niecierpliwośćią czekam na następne :D

      Usuń
  9. Jak żyjesz me2day?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego bloga znalazłam dokładnie wczoraj i od razu się w nim zakochałam i przeczytałam wszystkie rozdziały masz talent do pisania opowiadań więc czekam z niecierpliwością na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. :) Bloga śledzę już od bardzo, bardzo dawna i przepraszam, ale chyba nawet nigdy komentarza nie zostawiłam... W każdym razie - czy wiadomo coś w kwestii powrotu? Strasznie stęskniłam się za postami tutaj - wszystkie poprzednie, dotyczące SasuSaku znam już prawie na pamięć i wciąż chcę więcej...
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, kiedy można spodziewać się nowej notki? :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pół roku minęło a tu nadal cisza... szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. HOP HOP!!! Jest tu kto?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy będzie kolejna notka? Tęsknimy ;---;

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem za bardzo gdzie u ciebie mogę cię zaprosić więc wybacz jeśli nie odpowiada tutaj. :) zapraszam na mojego bloga
    http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fgaainolove.blogspot.com%2F&h=LAQHWiuZk

    OdpowiedzUsuń
  17. Umieram z tęsknoty za TWOJĄ twurczością

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć :) twój blog od zawsze mi się podobał i właściwie to był pierwszym którego zaczęłam regularnie czytać, pewnie gdyby nie Ty nigdy nie zaczęłabym tego robić :D Dlatego właśnie nominowałam Cie do Girl Book Tagu, więcej informacji znajdziesz tutaj. http://untruestoriesmd.blogspot.com/2016/07/girl-book-tag.html
    pozdrawiam
    -Lu-chan :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie ma co już liczyć na jakąś nowość. szkoda :) Jeden z najlepszych blogów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety też myślę, że nie ma już na co liczyć. Wielka szkoda :/
    Choć nadal mam nadzieję na powrót.

    OdpowiedzUsuń
  21. dołączam się, co jakiś czas wracam by poczytać stare opowiadnia, ale tak chciałabym poczytać coś nowego, a zwłaszcza dokończyć czytać opowiadanie Czas który mnie zainteresował. Niestety obawiam się,że skoro blog został zawieszony już na rok czasu to nie wiem czy jest jeszcze szansa. Wielka szkoda, bo to jeden z moich ulubionych blogów a autorka ma wielki talent, czasami się zastanawiałam jak w jednej głowie może być tyle świetnych pomysłów :-).
    A apropo Naruto Gaiden to polecam przeczytać, zwlaszcza fanom SasuSaku <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał, to już rok :o

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się twój blog, więc chciałabym Cię nominować do LBA, żeby więcej osób miały okazję go przeczytać :)

    Zapraszam do mnie
    http://untruestoriesmd.blogspot.com/2016/11/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam Lu-chan :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Podejrzewam, że nawet to nie nakłoni me2day do powrotu... :'(

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy to zleciało? :o Aż nie mogę uwierzyć.
    Czyli chyba już nie ma na co liczyć... :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Z jednej strony jestem wściekła 3:( bo wszyscy czekamy, ale z drugiej strony kto ma gorzej? My ponad rok bez me2day czy me2day tyle samo czasu bez neta? :P

    OdpowiedzUsuń