OGŁOSZENIA

UWAGA!
Blog istnieje jako mój śmietniczek. Wylewam na nim wszystkie pomysły które zagnieżdżą mi się w głowie.

NIE realizuje zamówień, chyba, że napiszę wcześniej.
PRZYPOMINAM, że jest to ŚMIETNICZEK.

[06.11.2014]
ślę wirtualnego HUGA do każdego fana, czytelnika, miłośnika, Narutomaniaka, Narutardsa, i SasuSaku shippera! Z podziękowaniami dla wszystkich osób, którzy dzielnie i z zapartym tchem śledzili i trzymali kciuki za swoich ulubionych bohaterów i Naszego Najgłośniejszego ninja numer 1!
Wiele osób się zastanawia czy blog po zakończenia mangi będzie dalej funkcjonował. Ja bez wahania odpowiadam TAK! Tak długo jak mam wenę, tak długo jak mi pozwolicie i tak długo jak istnieją fani Naruto, SasuSaku, Shikatema etc, tak długo ja będę pisać. Będę dalej pisać, i pisać, aż zostanę ostatnim fanem SasuSaku w Polsce, a później na świecie.


[18/04/2020]
Jak się macie moi drodzy czytelnicy ? Czy wam też życie ucieka przez palce, ale wciąż czujecie się dziećmi ?


cr: all credis to the owner, DevinArt, tumblr, Masashi Kishimoto.

Szablon w całości stworzony prze ze mnie.



13 lut 2013

Słowem Wstępu

Słowem wstępu. Jak większość z Was zauważyłam blog będzie poświęcony One Shotom. Będą się zdarzać dłuższe historie ( trzy, cztery rozdziały) . Opowiadania są wymyślane przeze mnie samą. Staram się nie kopiować innych.
Głównymi anime którymi się kieruje to: Naruto, Fairy Tail i Vampire Knigh. Moje paringi zazwyczaj są jednostronne. Aczkolwiek może się zdarzyć pomieszanie z poplątaniem, wszystko zależy od tego jak wpłynie na mnie nowy chapter, nowy odcinek, czy nowy FanArt.

Nie ukrywam że opowiadania będą się ocierać o erotykę. Czasami bardziej, czasami mniej, a czasami w ogóle nie będzie podtekstów seksualnych.

Dodam też, że moja stylistyka, interpunkcja i ortografia leży i kwiczy, także już teraz z góry przepraszam za wszelkie niedogodności!

P.S nie przyjmuje żadnych zamówień na opowiadania. Blog głównie służy jako mój śmietniczek.

1 komentarz:

  1. Trafiłam na Twoje opowiadania przypadkiem i muszę przyznać że to najlepszy przypadek w życiu! Przeczytałam parę notek dotyczących opowiadania SakuSasu i naprawdę muszę Ci pogratulować weny. Jest rewelacyjna. Co prawda robisz kilka błędów, ale jak napisałaś wyżej Twoja interpunkcja leży i kwiczy xD co naprawdę mi jaki czytelnikowi nie przeszkadzało bo to były naprawdę małe błędy znikające pod wpływem Twojego dzieła. :-) Serdecznie pozdrawiam i gratuluję talentu
    Annkorn

    OdpowiedzUsuń